Jak nafotit svou nemovitost na prodej, jestli chcete zaujmout

VeřejnýRegistr.cz

30.5.2013 13:45 | Než začnete nabízet svou nemovitost

Autor článku: VeřejnýRegistr.cz

Správně nafocená nemovitost je jedním z klíčových parametrů při prodeji nemovitosti. Emoce, které fotografie vyvolávají, pak motivují poptávající, aby se šli na danou nemovitost vůbec podívat. Fotografie Vaší nemovitosti v inzerátu lze připodobnit prvnímu dojmu při setkání s cizím člověkem. A první dojem můžete udělat pouze jednou.

Budeme-li v tuto chvíli eliminovat další důležité faktory při prodeji (hlavně cenu, lokalitu, osobní preference), pojďme si ukázat, jakým způsobem můžete Vaší nemovitost nafotit. Ač Vám realitní makléř tvrdí cokoliv jiného, nejvíce ohlasů získáte, pokud fotíte nemovitost tzv. hotelovým efektem.

Co to v praxi znamená?

Že na fotkách bude pěkně uklizená nemovitost bez zbytečných rušivých elementů. Největší rozdíl uvidíte u kuchyně a koupelny. Přemýšlejte, prodáváte nemovitost nebo prostředky na mytí nádobí, hrnce, rychlovarné konvice, kosmetické přípravky, ručníky, holicí strojky apod.? Argument, že s těmito zbytečnostmi vypadá byt zabydleně a tedy i reálněji, používají většinou jen líní makléři. Jedním z úkolů makléře je připravit nemovitost na prodej a součástí této přípravy je kvalitní fotodokumentace. Ano, hůře se uklízí byt, kde žije rodina se třemi malými dětmi než nezabydlená novostavba. Ale chvilka zdržení s úklidem může v konečném důsledku přinést desítky tisíc navíc.

Rozdíl posuďte sami na skutečných příkladech. Nezabere Vám to ani 10 min. a můžete najít podobné fotografie.

Koupelna

Neuklizená koupelna Neuklizená koupelna 2

           Uklizená koupelna

 

Kuchyně

          Neuklizená kuchyně

          Neuklizená kuchyně 2

          Uklizená kuchyně

Obývací pokoj

         Obývací pokoj

         Uklizený obývací pokoj

 

Kdybyste viděli dva stejně velké byty ve stejné lokalitě za stejnou cenu, na který byste se šli podívat jako první? Na ten, který má hezčí fotky?

V poslední době se často objevuje sousloví „home staging“, což je vlastně hotelový efekt vyjádřený v angličtině. Nicméně záměr je stejný, zvýšení atraktivity nemovitosti pro co nejširší okruh potenciálních zájemců na základě pěkných fotek.

Hodnocení článku:

Komentáře

Zadejte nabídku Vyberte si nejlepšího realitního makléře ve Vaší lokalitě.
Zadejte poptávku Získejte přístup k novým nabídkám ještě než se dostanou do inzerce.